Godziny działania sklepupon – pt: 7.00 - 17.00
w soboty: 8.00 - 13.00
Koszty i sposoby dostawy
Zamówienia wysyłamy do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii
Istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym w Poznaniu, przy ul. Karpia 20
Dostawa na terenie Polski:
Wysyłka po zaksięgowaniu płatności lub przesłaniu potwierdzenia przelewu:
kurier DPD - przybliżony czas realizacji 1 -2 dni robocze, a w 99 % przypadkach paczka jest w kolejnym dniu roboczym u odbiorcy od dnia nadania.
do 31 kg – 18,00 zł brutto
kurier DHL – przybliżony czas realizacji 2 dni robocze
do 31 kg – 20,00 zł brutto
kurier DHL ParcelShop – przybliżony czas realizacji 1-2 dni robocze
do 31 kg – 18,00 zł brutto
paczkomat InPost – przybliżony czas realizacji 1 – 2 dni robocze
do 5 kg – 14,00 zł brutto przybliżony czas realizacji 1 -2 dni robocze. Paczka zostanie dostarczona do wybranego Paczkomatu.
poczta Polska – paczka pocztowa, przybliżony czas realizacji 2-3 dni robocze
do 31 kg – 16,00 zł brutto
poczta Polska odbiór w punkcie – paczka pocztowa, przybliżony czas realizacji 2-3 dni robocze
do 31 kg – 13,00 zł brutto
Wysyłka za pobraniem:
kurier DPD - przybliżony czas realizacji 1 -2 dni robocze, a w 99 % przypadkach paczka jest w kolejnym dniu roboczym u odbiorcy od dnia nadania.
do 31 kg – 22,00 zł brutto
kurier DHL – przybliżony czas realizacji 2 dni robocze
do 31 kg – 25,00 zł brutto
paczkomat InPost – przybliżony czas realizacji 1 – 2 dni robocze
do 5 kg– 18,00 zł brutto przybliżony czas realizacji 1 -2 dni robocze. Paczka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu.
poczta Polska – paczka pocztowa za pobraniem, przybliżony czas realizacji 2-3 dni robocze
do 31 kg – 20,00 zł brutto
Dodatkowe informacje:
Koszty wysyłki naliczane są raz bez względu na ilość zamówionego towaru.
W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto towar wysyłany jest na koszt Sprzedającego.
Koszt dostawy może ulec w zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
Zaleca się, aby Klient ocenił stan towaru i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy w obecności Kuriera. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zamawianego towaru należy sporządzić protokół szkody (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier) zawierający opis uszkodzenia oraz odmówić przyjęcia przesyłki.
Koszt wysyłki towaru poza terytorium kraju - wycena indywidualna.